شرکت آراد سازه آوش

تولیدی نگین شهر

09195051487

با ما تماس بگیرید.

تولیدی نگین شهر

پایه چراغ و چراغ خیابانی

تولید کننده پایه چراغ و چراغ های خیابانی

شرکت آراد سازه آوش با سال ها تجربه درخشان در طراحی و تولید انواع مبلمان شهری از جمله تولید پایه های چراغ پارکی ، پایه چراغ چمنی ، و تولید چراغ خیابانی درسراسر کشور آماده ارائه به شما مشتریان عزیز می باشد.

برای استعلام قیمت انواع پایه چراغ و چراغ های خیابانی با ما تماس بگیرید.

تلفن های تماس :

مدیریت : 09195051487

دفتر : 65292341 (021)

تصاویر محصول پایه چراغ و چراغ خیابانی

انواع پایه چراغ پارکی

پایه چراغ پارکی (چراغ ایستاده حیاطی)  در ارتفاع 2 الی 3 متر تولید می شوند. این نوع پایه ها برای روشنایی معابر، روشنایی حیاط منزل، ویلا و باغ ها، روشنایی پارک استفاده می شود. انواع پایه چراغ پارکی عبارتند از:

  • پایه چراغ آلمینیومی
  • پایه چراغ لوله ای آهنی
  • پایه چراغ چدنی

 

 

انواع پایه چراغ خیابانی

پایه چراغ خیابانی  (پایه روشنایی بزرگراهی) به منظور روشنایی بزرگراه ها، اتوبان و خیابان ، به فواصل یکسان از هم قرار می گیرند. ارتفاع استاندارد پایه چراغ های خیابانی بین 6 الی 18 متر بوده و با توجه به محل قرارگیری و نیاز به روشنایی محیط به صورت یک طرفه (یک دستک) و یا دو طرفه (دو دستک) تولید می گردند. طول این براکت ها معمولا 1 متر در نظر گرفته می شود که متناسب با نیاز مشتری قابل تغییر است.

 

انواع پایه چراغ خیابانی از نظر شکل بدنه

  •  پایه چراغ لوله ای
  • پایه چراغ چند وجهی

 

 

چراغ چمنی

پایه چراغ چمنی (بولارد و یا چراغ پایه کوتاه) همان پایه های کوتاه پارکی هستند که برای روشنایی معابر، چمن حیاط، روشنایی سنگ فرش ها و غیره استفاده می شود.

ارتفاع استاندارد  پایه چراغ چمنی بین 80 الی 120 سانت است. به علت ارتفاع کم این پایه ها و پرتاب نور کم آن نسبت به پایه چراغ پارکی بیشتر جنبه  تزئینی به خود پیدا می کند.

پوشش چراغ چمنی به صورت ضد آب می باشد و حباب پایه های چمنی از جنس پلی کربنات نشکن استفاده می شود.

 

انواع چراغ چمنی

  • چراغ چمنی آهنی
  • چراغ چمنی چدنی
  • چراغ چمنی آلمینیومی
  • چراغ چمنی سنگی (پایه چراغ سنگی)

 

 

تولید پایه چراغ دکوراتیو

پایه چراغ دکوراتیو همانند پایه چراغ های خیابانی در جهت روشنایی اماکن عمومی، بلوارها، میادین و خیابان ها استفاده می شود. این پایه چراغ ها به علت زیبایی که دارند علاوه بر تامین نور شهر جهت زیباسازی شهر نیز کاربرد دارد. این پایه چراغ ها از نوع پایه چراغ لوله ای است  و در ارتفاعات 3 الی 12 متر تولید می گردند. پایه چراغ  دکوراتیو در واقع از دو قسمت پایه و مبله تشکیل می شوند . جنس مبله  این پایه چراغ ها فولادی و یا آلمینیومی بوده که مدل آلمینیومی آن گران تر از انواع دیگر است. مبله پایه چراغ دکوراتیو به شکل مکعبی و یا به شکل مخروطی ساخته می شود. در مدل های مکعبی بر روی آن کتیبه های آلمینیومی نصب می شود. دیگر اجزای پایه چراغ دکوراتیو عبارتند از سرنیزه، رابط. در این پایه چراغ از پرژکتورهای بخار سدیم ، پرژکتورهای بخار جیوه و پرژکتورهای کم مصرف LED و COB  استفاده می شود. پایه چراغ های دکوراتیو به صورت ترکیب مشکی و طلایی بوده و در پوشش آن از رنگ پلی اورتان استفاده می شود.

محصولات مرتبط