شرکت آراد سازه آوش

تولیدی نگین شهر

09195051487

با ما تماس بگیرید.

تولیدی نگین شهر

سطل زباله

تولیدی سطل زباله

شرکت آراد سازه آوش با سال ها تجربه درخشان در طراحی و تولید انواع مبلمان شهری از جمله تولید سطل زباله پارکی و شهری درسراسر کشور آماده ارائه به شما مشتریان عزیز می باشد.

برای استعلام قیمت انواع مخازن زباله با ما تماس بگیرید.

تلفن های تماس :

مدیریت : 09195051487

دفتر : 65292341 (021)

تصاویر محصول سطل زباله

سطل زباله

سطل زباله همواره یکی از ارکان مهم در بحث مبلمان شهری بوده است. تصور کنید شهری بدون سطل زباله  باشد، شهر پر می شود از آلودگی و زباله! در واقع وجود مخزن زباله محوطه از الزامات تجهیزات شهری می باشد. درزبان انگلیسی به سطل زباله پارکی trash receptacles و یا park wastebaskets گفته می شود. این سطل زباله ها در پارک ها، خیابان ها، بزرگراه ها، کوچه ها، حیاط و محوطه شهرک ها استفاده زیادی دارد.

 

 

انواع سطل زباله فضای باز :

 

سطل زباله پارکی فلزی

سطل زباله پارکی فلزی نسبت به سایر انواع آن گنجایش کمتری دارد در واقع این سطل ها برای انداختن آشغال های خانگی استفاده نمی شود بلکه برای عابران پیاده ای که بتوانند آشغال های کوچک مثل بطری آب، پوست میوه و کیک و یا ته سیگار خود را دور بیندازند استفاده می شود. گنجایش سطل زباله پارکی حدودا 40 لیتر می باشد. و به صورت سطل زباله فلزی، سطل زباله چدنی، سطل زباله چوبی آهنی ساخته می شود.

 

سطل زباله توری خیابانی

سطل زباله فلزی توری به منظور جمع آوری کیسه های زباله استفاده می شوند و با توجه به مشبک  مشبک بودن آن جهت استفاده روزانه کاربرد ندارد.

ابعاد سطل زباله توری شهری به صورت 1*1*1 ، 5*1*1،  1*5*5 می باشد. مخازن توری خیابانی می تواند با درب و یا بدون درب تولید گردد.

 

سطل زباله پلی اتیلن (سطل زباله پلاستیکی)

سطل زباله پلی اتیلنی از پلاستیک فشرده ساخته می شود. از ویژگی مخزن زباله پلی اتیلن می توان به وجود محلی برای تخلیه شیرابه، چهار چرخ (دو چرخ ترمزدار) ، قابلیت بازیافت، دستگیره های تقویت شده فلزی اشاره کرد. حجم سطل زباله پلاستیکی به صورت 1100لیتر، 770 لیتر، 660 لیتر تولید می گردد. این گونه مخازن زباله در بیمارستان ها، ادارات، مدارس و هم چنین جهت تفکیک زباله تر و خشک استفاده فراوانی دارد.

 

مخزن زباله مکانیزه گالوانیزه

مخزن زباله گالوانیزه در حجم های 660، 770، 1100 تولید می گردد. این مخازن سر هر کوچه و تقاطع جهت استفاده شهروندان تعبیه می گردد طراحی مخزن زباله گالوانیزه به صورت مکانیزه از طریق دستگاه تخلیه زباله صورت می گیرد. این امر موجب سرعت در تخلیه از طریق ماشین های جمع آوری زباله  می شود.

 

 

نصب سطل زباله پارکی

سطل های زباله پارکی بایستی به فاصله حداکثر 50 متر از یکدیگر قرار گیرند. محل قرارگیری سطل زباله باید قابل رویت باشد که معمولا جایگاه  مناسب آن در طول خیابان و پیاده رو می باشد. مخزن سطل آشغال پارکی قابلیت تخلیه زباله را  دارد.

 

محصولات مرتبط